środa, 8 lutego 2012

4.

Wiecie jest takie wszechogarniajace uczucie. Niestety towarzyszy mi ono coraz czesciej, w roznych aspektach zycia. BEZSILNOSC. Jedna z najgorszych rzeczy, ktore moga nas spotkac. Wiem, ze na tym blogu padlo juz wiele pytan retorycznych, jednak zapytam po raz kolejny: czy jest cos bardziej frustrujacego od bezsilnosci? Zazwyczaj cierpimy wlasnie przez nia. Nie moc wplynac na wlasny los, czy tez kolej wypadkow. Straszne. Wlasnie tak sie teraz czuje bo rozladowal mi sie telefon, a ladowarka jest w domu. Poza tym nie mam znakow polskich w tym kompie. Podle to.

2 komentarze:

  1. no właśnie. to jest najgorsze, że NIE WIESZ. i choćbyś nie wiem co zrobiła to się, kurna, nie dowiesz i czekaj człowieku na zbawienie. możesz sobie trochę manipulować sytuacjami, ale to i tak na dłuższą metę dupa. i siedzisz, i nie wiesz, i się wkurzasz. i tak w kółko. i rób co chcesz.
    użyłam "i" bodajże 8 razy. szok, bajka, masakra!

    OdpowiedzUsuń
  2. CZEŚĆ OLA ;D
    masz, skopiuj sobie polskie znaki: ęóąśłżźć ĘÓĄŚŁŻŹĆ
    trollolo hard ;d

    OdpowiedzUsuń